Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Den svenska marknadsföringslagstiftningen / Carl Anders Svensson

Av: Svensson, Carl Anders, 1942-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Lund : Studentlitteratur, 2001Upplaga: 11., [rev.] uppl.Beskrivning: 199 s. ; 23 cm.ISBN: 9144017103 ;.Ämnen: Marknadsföringslagstiftning | Konkurrensrätt | SverigeAndra utgåvor:
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm Magasin MAG 546 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 2003743823118
Antal reservationer: 0

Även med tryckår: 2. tr., 2001

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha