Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Kundorienterad verksamhetsutveckling : utveckla och utvärdera organisationens prestationsförmåga med hjälp av SIQs verktyg för verksamhetsutveckling / Jan Helling

Av: Helling, Jan, 1937-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: QEM-biblioteket. Förläggare: Lund : Utbildningshuset/Studentlitteratur, 1998Upplaga: 6., [omarb. och utök.] uppl., Utmärkelsen Svensk kvalitet, utgåva 1998.Beskrivning: 200 s. : diagr., tab. ; 23 cm.ISBN: 9144007671 ;.Ämnen: Kvalitetskontroll | Utmärkelsen svensk kvalitetAndra utgåvor:
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Söderhamn . ORG Hel (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20010118231BA
Antal reservationer: 0

Även tillg. med tryckår: 2. tr., 1998

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha