Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock : kundservice i världsklass : [hur du får kunden att komma tillbaka och dessutom ge dig ett gott rykte : anekdoter, tips och guldkorn på vägen] / P. G. Wettsjö ; [illustrationer: Maria Henriksson]

Av: Wettsjö, Per-Gunnar, 1965-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Knivsta : EQP, cop. 2012Upplaga: 1. uppl.Beskrivning: 248 s. : ill. ; 21 cm.ISBN: 9789198008524 (inb.).Annan titel: Ge kunden en positiv chock [Tillagd rubrik på titelsida].Ämnen: Kundservice | Kundkontakter | Kundrelationer
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)

Teknik från Koha