Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet / Katarina Weiner Thordarson

Av: Weiner Thordarson, Katarina, 1949-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Helsingborg : Komlitt, cop. 2014Upplaga: 3., utök. uppl.Beskrivning: 138 s. : ill. ; 24 cm.ISBN: 9789172511316.Ämnen: Kundkontakter | Kundservice
Innehåll:
Bemöta och komma överens. Kunder som klagar. Beteendet avslöjar bemötandet. Kvalitet vid bemötande. Konkreta tips för att bemöta krävande kunder. Bemötandeverktyg. Påverka ditt eget och andras bemötande. Litteratur och lästips. Test av bemötandestil.
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)

Bemöta och komma överens. Kunder som klagar. Beteendet avslöjar bemötandet. Kvalitet vid bemötande. Konkreta tips för att bemöta krävande kunder. Bemötandeverktyg. Påverka ditt eget och andras bemötande. Litteratur och lästips. Test av bemötandestil.

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha