Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

10 (t)unga tankar om kundrelationer och varumärken : en jubileumsbok - Marknadsakademien tio år

Medverkande: Institutet Marknadsakademien.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Malmö : Liber ekonomi, 2002Upplaga: 1. uppl.Beskrivning: 117 s. : ill. ; 20 cm.ISBN: 9147065079 (korr.) :.Uniform titles: Tio (t)unga tankar om kundrelationer och varumärken Ämnen: Varumärkesrätt | Marknadsföring | Kundrelationer | Sverige
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . VM 10 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20136138231F5
Antal reservationer: 0

Även med tryckår: 2. tr., 2002

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha