Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling / Henrik Uggla

Av: Uggla, Henrik, 1965-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Malmö : Liber ekonomi, 2003Upplaga: 2., [uppdaterade] uppl.Beskrivning: 197 s. : ill. ; 22 cm.ISBN: 9147072539 (inb.) :.Ämnen: Varumärkesstrategier | MarknadsföringAndra utgåvor: Organisation av varumärken
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm Magasin MAG 2186 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20149908231B1
Antal reservationer: 0

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha