Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Dating for innovation : recognizing and creating opportunities in fluid environments through collaborative interorganizational relationships / Cassandra Marshall

Av: Marshall, Cassandra, 1963-.
Medverkande: Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm [pbl].
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Stockholm : Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm) (EFI), 2004Beskrivning: [10], iii, [1], 265, [6] s. ; 25 cm.ISBN: 917258663X.Ämnen: Tekniska innovationer | Avhandlingar | Affärsverksamhet | Organisationsteori | Entreprenörskap | Telekommunikation | Technical innovations | Telecommunication | Organizational development | Entrepreneurship | Dissertations | Business activity
Innehåll:
[10], iii, [1], 107 s.: sammanfattning, s. 108-265, [6] s.: 5 uppsatser
Dissertationskommentar: Diss. (sammanfattning) Stockholm : Handelshögskolan, 2004
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)

Diss. (sammanfattning) Stockholm : Handelshögskolan, 2004

[10], iii, [1], 107 s.: sammanfattning, s. 108-265, [6] s.: 5 uppsatser

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha