Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

The German Trademark Act = : das deutsche Markengesetz / Martin Aufenanger, Gerhard Barth, Anja Franke

Av: Aufenanger, Martin.
Medverkande: Barth, Gerhard | Franke, Anja.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: München : C.H. Beck, 2006Upplaga: 3. Auflage.Beskrivning: 408 s.ISBN: 340652785X.Ämnen: Lagstiftning | Varumärkesrätt | Trademark law | Legislation | Tyskland | Germany
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . VM Auf (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20079438231BB
Antal reservationer: 0

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha