Consumer perception of brand personality : a quantitative approach / Susanne Bonde, Kent Nilsson

Av: Bonde, Susanne.
Medverkande: Nilsson, Kent.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Examensarbete / Luleå tekniska universitet, Ekonomprogrammet, 1999:098. Förläggare: Luleå, 1999Ämnen: Varumärkesstrategier | Marknadsföring | Reklam | Annonsering | Trademark strategies | Marketing | AdvertisingOnline-resurser: Sammanfattning Dissertationskommentar: Examensarbete
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . VM Bon (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 200074482317C
Antal reservationer: 0

Examensarbete

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha