Svan eller ful ankunge? : Johnson & Johnson Consumer Products Scandinavias miljöimage inför 2000-talet : en konsumentundersökning av varumärket Natusan®Baby = Swan or ugly duckling? : Johnson & Johnson's consumer image : a study of Natusan®Baby / Charlotta Brundin

Av: Brundin, Charlotta.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Examensarbete / SLU, Institutionen för ekonomi, 198. Förläggare: Uppsala : Sveriges lantbruksuniv., 1999Beskrivning: 47 s.Annan titel: Swan or ugly duckling?.Ämnen: Varumärken | Miljömärkning | Miljöfrågor | MarknadsundersökningDissertationskommentar: Examensarbete
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)

Examensarbete

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha