Internets inverkan på varumärkesstrategier / Filip Hallöf, Mattias Niemi

Av: Hallöf, Filip.
Medverkande: Niemi, Mattias.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Examensarbete / Luleå tekniska universitet, Ekonomprogrammet, 1998:094. Förläggare: Luleå, 1998Beskrivning: 45 bl.Ämnen: Varumärkesstrategier | Marknadsföring | Internet
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Söderhamn . AVH Hal (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 200543382316D
Antal reservationer: 0

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha