Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Märkesorientering : utveckling av varumärken som strategiska resurser och skydd mot varumärkesdegeneration / Mats Urde

Av: Urde, Mats, 1962-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Lund studies in economics and management, 34. Förläggare: Lund : Lund Univ. Press, 1997Beskrivning: [4], ix, [1], 452 s. : ill. ; 22 cm.ISBN: 9179664393 ;.Ämnen: Varumärkesstrategier | Urvattning | AvhandlingarDissertationskommentar: Diss. Lund : Univ.
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)

Diss. Lund : Univ.

Sammanfattning på engelska med titeln: Brand orientation : development of brands as strategic resources and protection against trademark degeneration

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha