Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

A framework for marketing management / Philip Kotler

Av: Kotler, Philip, 1931-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, cop 2001Beskrivning: xv, 352 s. : ill. ; 24 cm.ISBN: 0130185256 (pbk.).Uniform titles: Marketing management. Selections Ämnen: Marknadsföring | Marketing
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . INFOGRUPPEN (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 2012792823127
Antal reservationer: 0

"'A framework for marketing management' is a condensed version of 'Marketing management', 10th ed." - Preface

First published under title: Marketing management

Includes bibliographical references and index

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha