Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Regleringen av svensk marksänd reklam-TV : om avtalet mellan TV 4 och staten samt nya radiolagen / av Liselott Säfsbäck

Av: Säfsbäck, Liselott, 1964-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Skrifter utgivna av Institutet för immaterialrätt och marknadsrätt vid Stockholms universitet, 67. Förläggare: Stockholm : Juristförl. [distributör], cop. 1993Beskrivning: [4], iii, [1], 60, [28] s. ; 24 cm.ISBN: 917598315X ;.Ämnen: TV-reklam | Radiorätt | Europarätt | Sverige
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm Magasin MAG 2653 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20025298231B2
Antal reservationer: 0

jur/sam

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha