Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Kundtillfredsställelse och kundmätningar / Lars Sörqvist

Av: Sörqvist, Lars, 1965-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Lund : Studentlitteratur, 2000Beskrivning: 180, [3] s. : ill. ; 23 cm.ISBN: 9144015801 ;; 9789144015804 (7. tr., 2007).Ämnen: Kvalitetsarbete | Marknadsundersökning | Kundkontakter
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . ORG Sör (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 201279182311D
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . ORG Sör (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 200300282318A
Antal reservationer: 0

2. tr., 2001 ; 3. tr., 2005 ; 4. tr., 2005 ; 5.-6. tr., 2006 ; 7. tr., 2007

Li:S

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha