Förhållandet mellan varumärkeslagen och marknadsföringslagen / Stefan Bergh

Av: Bergh, Stefan.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Lund : Lunds universitet, 1982Beskrivning: 60 bl.Ämnen: Varumärkeslagstiftning | Marknadsföringslagstiftning | Sverige
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm Magasin MAG 1575 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20037848231AE
Antal reservationer: 0

Uppsats

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha