Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

The 22 immutable laws of branding / Al Ries and Laura Ries

Av: Ries, Al.
Medverkande: Ries, Laura.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: London : HarperBusiness, 1999Beskrivning: 179 s.ISBN: 0002570459; 0-00-653129-6 (hft.).Ämnen: Varumärkesbyggande | Marknadsföring | Branding | Marketing
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . VM Rie (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 2003856823197
Antal reservationer: 0

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha