Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Managing the brand-association base : exploring facets of strategic brand management from the imaginary organization perspective : based on a semiotic study on the ASSESS CD-ROM by American Skandia / by Henrik Uggla

Av: Uggla, Henrik, 1965-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Research reports / School of Business, Stockholms universitet: 2000:8Förläggare: Stockholm : Univ., 2000Beskrivning: 263 s. : ill. ; 25 cm.ISBN: 917265080X.Ämnen: Varumärkesrätt | Märkesvaror | Avhandlingar | Brand name products | Dissertations | Trademark lawDissertationskommentar: Diss. Stockholm : Univ.
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Avhandling Avhandling PRV - Biblioteket Stockholm . VM Ugg (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20018198231D5
Antal reservationer: 0

Diss. Stockholm : Univ.

Li:S

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha