Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Den svenska marknadsföringslagstiftningen / Carl Anders Svensson

Av: Svensson, Carl Anders, 1942-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Lund : Studentlitteratur, 2008Upplaga: 14., [uppdaterade] uppl.Beskrivning: 285 s. : ill. ; 23 cm.ISBN: 9789144053790.Ämnen: Marknadsrätt | Elektronisk handel | Konkurrensrätt | Marknadsföringslagstiftning | Sverige
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm Magasin MAG 114 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 2018625823113
Antal reservationer: 0

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha