Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Varumärket som värdeskapare / Jan Treffner & David Gajland

Av: Treffner, Jan, 1952-.
Medverkande: Gajland, David, 1960-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Stockholm : Ekerlid, 2001Beskrivning: 172 s. ; 24 cm.ISBN: 9188595994 (inb.) ;.Ämnen: Varumärkesstrategier
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . VM Tre (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 20012098231B8
Antal reservationer: 0

Li:S

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha