Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling / Henrik Uggla

Av: Uggla, Henrik, 1965-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokFörläggare: Malmö : Liber, 2001Upplaga: 1. uppl.Beskrivning: 195 s. : ill. ; 22 cm.ISBN: 9147061618 (inb.).Ämnen: Varumärkesstrategier
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm Magasin MAG 1390 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 200364282314D
Antal reservationer: 0

Li:S

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha