Omslagsbild från Amazon
Bild från Amazon.com

Joint brand advertising under European competition law / Erik Vollebregt

Av: Vollebregt, Erik, 1954-.
Materialtyp: materialTypeLabelBokSerie: Skrifter utgivna av Institutet för europeisk rätt vid Stockholms universitet: 41Förläggare: Stockholm : Jure [distributör], cop. 1997Beskrivning: [6], 88, [3] s. ; 25 cm.ISBN: 9172230061 ;.Ämnen: Konkurrensrätt | Varumärkesrätt | Europeiska unionen
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok PRV - Biblioteket Stockholm . VM Vol (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 2001973823147
Antal reservationer: 0

jur

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha